Jak złożyć reklamacje?
Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój produkt jest uszkodzony możesz go zareklamować.
Ważne! Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt posiada widoczne wady przed rozpoczęciem użytkowania odeślij go w ramach zwrotu.
1. Wydrukuj i wypełnij Formularz reklamacyjny. Upewnij się, że podane przez Ciebie dane są poprawne – to znacznie przyspieszy proces reklamacji.
2. Odpowiednio przygotuj paczkę i upewnij się, że w środku znajdują się:
WAŻNE! Zabezpiecz dokładnie paczkę przed uszkodzeniami w transporcie.
3. Wygeneruj etykietę zwrotną – w nazwie sklepu wpisz SELLECTI: https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main
4. Nadaj paczkę w wybranej przez Ciebie placówce Poczty Polskiej. Listę placówek znajdziesz tutaj: https://placowki.poczta-polska.pl/
5. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wyślemy informację na podany w Formularzu reklamacyjnym adres e-mail o sposobie rozpatrzenia reklamacji.